__

Great day

Har ridit ut två långritter tillsammans med min kompis Freja idag, hon lånade Ramius ett pass och så red hon sin egen unghäst tillsammans med Toblerone och mig. Bebisarna fick komma ut och konditionsjobba på grusvägarna. Tobbe sköter sig otroligt bra.

Hon rider Ramuus väldigt bra så det är skönt med lite avlastning ibland.Jag passade på och red Rebell i det sällskapet och han känns mycket fin just nu även om vi har mycket att jobba med!

Därefter ägnade jag resten av dagen med ridpass på ytterligare tre hästar. Valence var magisk och Totte ger en otroligt fin känsla 80 % av passen. Fortfarande lite spänd när jag rider ut själv men håller sig alltid inom ramarna. Nino fick bara komma ut i skogen lite lugnt idag.

Jobbade även hårt i stallet med mockning och grovstädning. Varför gå på gym när man kan jobba gratis i stall? Puh, det är verkligen krävande för kroppen! Men det är också skönt att jobba på hårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback