__

Min väns unghäst som vi löshoppade igår

Importerad från Tyskland från lösdrift precis som min Callisto.  Denna treåring e Cachas ( Caretino ) - Cassini - Limbus ( Landgraf ) hoppar alldeles fantastiskt.  Spektakulära framben minst sagt! :)

Igår travade han för första gången på banan under ryttare. För 2,5 vecka sedan var han knappt hanterad av människor.  Resan med unghäst ar är fantastisk! 
:)

Jag har hjälpt min vän Felicia att hitta denna, skulle egentligen ha köpt honom själv men ska ju försöka hålla mig till mitt antal på tre egna... Får se hur länge det håller om min kontakt hjälper mig att hitta något nytt framtidsämne... :)

Kommentarer
Lisa H :) säger:

Jäklar vad han hoppar. Vilka framben!

2014-11-25 | 09:13:18
Rebecca säger:

Vilka framben! Hoppas att vi får ser mer av den i din blogg :)

2014-11-25 | 17:12:22
Bloggadress: http://stallduveneck.weebly.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback