__

Hoppträning för Peter Eriksson idag!

Fick erbjudande om att vara med och träna på Runsten för Peter Eriksson idag. Jag har aldrig tränat för honom tidigare men har hört mycket gott om honom. Ska ta med mig Callisto och Cathaleya faktiskt! :) Hade varit vansinnigt roligt att ta med Ramius eftersom Peter red Cardento i OS... Men stjärnorna tar det lugnt ett tag nu. Nonstop har en lös sko igen så kunde inte ta med honom heller!

Det blir spännande och en nyttig erfarenhet för unghästarna. Jag kommer säkert få med min några viktiga saker att tänka på för framtiden.




Kommentarer
Jennifer säger:

Vad spännande! :)

2014-10-01 | 15:15:56
Anonym säger:

Har tränat för han en gång tidigare och jag var inte nöjd alls. Han var väldigt(!!) oengagerad och nivån på gruppen var ganska ojämn men det tog han inte hänsyn till alls. Kunde inte alls anpassa övningarna efter de. Hoppas han är mer engagerad och hjälpsam när du tränar :)

2014-10-01 | 19:40:47
Victoria säger:

Vad spännande! Hoppas få läsa senare hur det gick och vad du tog med dig från träningen :)

2014-10-01 | 19:52:20
Åsa säger:

Gud va roligt, om du har några filmer från övningar kan du gärna få dela med dig:-) tycker de är intressant och då kan man få lite inspiration! Från träningar men även som du arbetar hemma. Ha de bra!

2014-10-02 | 00:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback