__

Laddad

Börjar känna mig väldigt motiverad och laddad inför helgens stora tävlingar på Södertälje ridklubb. Min hemmaklubb. Och Volkswagen Grand Prix. Med mina älskade Valence och Ramius. Gud vad roligt det ska bli!! Veckan planeras hekt efter detta. Ska försöka att inte boka upp så mycket annat så jag kan lägga fokus på detta.

Båda går 135 fredag, 150 GP kval lördag och förhoppningsvis får Ramius gå finalen 150 på söndag och Valence en annan klass. Det är iallafall vad jag hoppas på.

Det är ruggigt starkt startfält och svår konkurrens. Internationell banbyggare som bygger tex under tävlingarna i Arezzo. Vilken grym erfarenhet pojkarna och jag kommer få av denna helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback