__

Lyckad tävlingsdag!

Tävlade Amore och Nonstop på Hamres tävlingar i lördags.  Amore hoppade felfritt i 120 och debuterade 125 med ett förargligt nedslag på andra hindret.  En häst med massor av potential och fantastiskt psyke som har framtiden för sig. 

Nonstop hoppade bara en klass, 125 felfritt på hinder men ett tidsfel. Kändes mycket stadigare i svängarna mm och var mer hos mig än tidigare.  Han är en mycket klurig och oroad individ så jag blir väldigt glad när jag ser framsteg!

Amore

Kommentarer
Anonym säger:

Finns det ingen film från tävlingen

2014-10-28 | 13:14:55
Karin säger:

Hur kommer det sig att du har amore? Om jag inte minns helt fel hade Kristina Warg honom till salu?

2014-10-28 | 13:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback