__

Tillbaka på banan igen

Efter några riktigt tunga och låga dagar där motivation och positivitet legat långt under nollstrecket är jag tillbaka på banan igen. Energin är tillbaka och jag känner alltmer lust och glädje för allt. 

I stallet har det hänt mycket sedan sist. Bland annat så har Toblerone har åkt hem till sin ägare. Det har varit roligt att få rida och hoppa in honom,  tävlat felfritt 18 har vi också gjort.  Han står ju bara 20 min från vår gård så kommer nog få se mer av honom :) Cathaleya är såld till nära vän och elev. Vilken fantastisk häst det stort är... Otrolig potential! 

Nu ska jag bli flitigare med bloggande igen! :)


Kommentarer
Lisa H :) säger:

Skönt att du känner motivation igen! Och bra att du bloggar igen :)

2014-10-24 | 08:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback