__

Film Valence 145 GP Gävle

Hatar mig själv för nedslaget. Men ska inte vara för hård i orden mot mig själv (var ju på menal föreläsning igår...). När det är två lite längre galoppsprång i räcke räcke kombination så får jag aldrig riktigt någon motståndskraft på Valence, han blir lätt lite flack. Då blir det förstås inte bättre av att jag försöker "rädda upp" situationen genom att själv bli för snabb och dessutom "lyfta" honom lite i avsprånget. Det har jag ju lärt mig så många gånger. Att det ska vara så svårt att få in... Aja, annars en bra känsla genom rundan och han hoppade många fantastiska språng. Han var dessutom felfri och 3:a i 145-klassen dagen innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback