__

Funderar på att bryta mönstret...

Funderar på att byta grön holsteins system med att döpa hästarna med samma göra bokstav som deras far. Så många hästar som börjar på C. Och nu har jag fått för mig att han dra heta Scofield. Efter snyggingen i Prison break. För min treåring är verkligen en riktig snygging... Och han ser ut som en Scofield... Men har fortfarande inte bestämt mig.

Ni har givit fantastiska svar och förslag. Så otroligt gulliga. Tusen tack,  jag gillar många av era förslag!


Kommentarer
isabella säger:

Då får han väl heta Scofield C då ;)

2015-04-07 | 20:40:23
Anonym säger:

Ccofield ? Håller med att båda är snyggingar;) alltså både din nya pålle och scofield;) bra val!!! Vart hittar du alla dina stjärnor efter casall? Vad får man betala när man importerar? Vem fixar papper, röntgen? Du behöver inte avslöja kontakter mm men hade gärna sett ett inlägg om hur allt går till och har du någon du litar på där som fixar allt eller hur ser de ut? Transporten till Sverige mm? Vad ska man tänka på? Har du bara sett film innan då?

2015-04-08 | 00:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback