__

Tävlade igår

Blev verkligen inte full pott resultatmässigt. Hade för många hästar och för lite tid på mig, plus att mina nyopererade ögon inte trivdes så jättebra efter den dammiga framhoppningen och värmen gjorde att solglasögonen immade igen under hjälmen.

Sally var dagens stora stjärna, hoppade så många kanonsprång igår! Felfri och 6a i 120 och 4 fel I 130 som jag helt tar på mig. Totte 4 fel I både 120 och 130, fin i sista klassen. Imeldina hoppade som vanligt fantastiska språng men vi har inte riktigt hittat varandra än och måste få lite mer tid ihop. En del kommunikationsmissar och en del problem med att hon I hipsters tar mina hjälper som hon ska. Men hon är otroligt lovande och jag tror vi kommer kunna klättra i klasserna med tiden! :) 


Kommentarer
Linnea Asp säger:

Vilken fin och bra blogg du har :D

2015-10-07 | 09:59:19
Bloggadress: http://caironaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback