__

2015

Imorgon är det sista dagen på 2015. I år var året jag flyttade från mina föräldrars gård till en egen lägenhet i centrala Mariefred. Det var också i år jag flyttade ytterligare en gång och skrivit avtal för en tredje flytt i början av 2016. Det var även året jag flyttade hela min verksamhet till fantastiska Herresta. Jag sålde min stjärna Ramius, för att senare köpa min treåring Scofield från Holland. I år opererade jag ögonen för mitt synfel och jag köpte egen bil och betalade av min lastbil. 2015 startade jag mitt bolag Amanda Gullström AB. I år inledde jag ett fantastiskt samarbete med Gunilla som föder upp många toppstammade unghästar varje år samt kom i kontakt med Quintins ägare som jag hoppas på att skapa ett långt och framgångsrikt samarbete med. Valence och jag brons i lag SM tillsammans med bästa SRK och många placeringar i 150 på elitnivå. Det här är bara några få av väldigt många stora saker i mitt liv under det här otroligt händelserika året. Jag vill tacka min familj, mina fantastiska vänner och hästägare för all stöttning och engagemang under ett år jag verkligen behövt er som allra mest. Allt som verkligen utvecklat mig både som människa och i min satsning. Jag tror att med alla lärdomar och upplevelser så kommer vi få ett grymt år 2016. Jag lämnar tacksamt det här året bakom mig med ett djupt andetag och ser enormt mycket fram emot ytterligare ett händelserikt år!
 
2015 i bilder...




 

Kommentarer
Jossan säger:

Fin blogg! Jag är lite nyfiken på hur du kom i kontakt med hästägare G? Ni bor ju på lite olika ställen i landet om jag inte fått allt om bakfoten?

2016-01-05 | 03:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback