__

Hästarna i stallet just nu

De här är hästarna som finns i stallet och tränas av mig just nu

Valence f - 02 e Athöetico Quito de baussy. Min egen fantastiska häst med vinster och placeringar upp tom 150.

Callisto f - 09 e Casall - Contender. Min 6-åring som har en lång väg att gå men som jag tror har alla kvalitéer som krävs. Felfria rundor upp tom 130, 4 felsrundor i 135. 

Scofield f -12 e Casall - Contender. Köptes oinriden från Holland i våras, En fantastisk häst för framtiden. Inriden och hoppar små banor uppsuttet. Ska tävlas i 4-årsklasserna nästa år.

Quintin san f - 05 e Quite easy - Modesto. En väldigt stor häst, över 180 cm, som tidigare tävlats i svår hoppning av Niclas Haking. Vi har hittills tävlat 140 med 4 fel och bästa merit än så länge är vinst i 135. Vi måste lära oss varandra men han är en häst med stort hopp ger en härlig känsla.

Sally f - 03 e Levantos II - Labrador. Felfria rundor och placeringar upp tom 130, startad 140. TILL SALU!

Harcos f - 07 e Leader M - Gotspe. Belgisk valack med ett helt fantastisk språng och tryck av från backen. Ska tävlas upp i klasserna under våren. En häst som tagit mitt hjärta med storm! Kommer bli till salu.

Quantino f - 08 e Quidams rubin - Accord II. Min fd häst som såldes för knappt 1,5 år sedan. Tävlats upp i 120 felfritt, har ett fantastiskt språng. Ska tränas och tävlas, här för att säljas när rätt köpare dyker upp.

A'pach f - 11 e Chairman la silla - Cardento. En stor och valpig unghäst som har en lång väg att gå i markarbetet. Men ett stort språng och fantastisk inställning. Kommer utvecklas och kunna gå riktigt stora klasser i framtiden! Uppfödd och ägs av min samarbetspartner Gunilla.

Popsickle f -11 e Plot blue - Spender S. En mindre valack med ett jättefint språng och härlig känsla. Också en häst som ligger mig otroligt varmt om hjärtat. Också uppfödd och ägs av min samarbetspartner Gunilla. 

Call on me f - 07 e Corland - Irco mena. En stor och lång häst som jag lagt ner enormt mycket arbete på. Kom i våras och var då otävlad. Hoppat 120 felfritt ett flertal gånger på tävling. En häst med stort scope och bra inställning. Jag hoppas att jag ska lyckas ta fram honom till de större klasserna. Uppfödd och ägd av min samarbetspartner Gunilla.

Cooltrain f - 06 e Cortus - Irco mena. Jättetrevlig och enkel häst med stort språng som är riden och tävlad lägre klasser av en amatör. TILL SALU. Uppfödd och ägd av min samarbetspartner Gunilla.

Utöver dessa tränar och tävlar jag ett antal hästar regelbundet i hoppning men de rids till vardags av sina ägare.

Så väntar vi med spänning på en ny häst som kommer i januari för långsitkigt träning och tävling. Mer info om henne kommer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback