__

Nu lämnar vi snart 2015 bakom oss...

Och jag ska från och med nu, seriöst, ta tag i bloggandet igen! Och dessutom försöka höja det till en högre nivå innan genom att dela med mig mer av tankar, träningsupplägg, hålla uppdatering kring hästarna och verksamheten! 

Bloggen har varit en stor tillgång i mitt företagande och min sportsliga satsning. Den har hittills varit otroligt värdefull och skapat kontakter som jag inte annars haft. Så efter mycket funderande och en lång paus har jag bestämt mig för att bloggen ger mer än vad den tar i energi och därför har jag lovar mig själv, och genom det här inlägget även er läsare, att bloggen startas upp på allvar igen!

 

Kommentarer
Anonym säger:

Gud vad roligt!!! 😀

2015-12-27 | 21:35:03
Anonym säger:

Vad kul!! Du är en sådan inspirationskälla :D

2015-12-27 | 21:57:06
Benita säger:

Det är kul att följa dig så jag håller tummarna för att du gör en stark comeback i bloggandet!

2015-12-28 | 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback