__

Besvikelse

Valence hoppar fantastiskt.  Och känns fantastisk. Felfri 145 Warm up igår. Vansinnigt fin i dagens SM kval. Riktigt stora hinder idag. Väldigt tufft att börja året med. Valence magiskt fin och gjorde det enkelt till jag får en dum rida-framåt-distans in i trekombinationen . Rev a och b där... :(  Så fin hela banan annars. Ett tidsfel på det kostade oss finalplatsen imorgon... Så ledsen. 

Ramius spänd som en fiolsträng igår. Idag otroligt fin på framhoppningen . Sedan gick jag in på banan och satte upp en ordentlig galopp innan start varav han då spänner till och blir forcerad.  Efter en riktigt dålig start på banan valde jag att utgå. Inte så mycket att säga om det.

Mest irriterande är att jag red jättekonstigt idag helt plötsligt . Lutande bakåt och långa tyglar... Varifrån kom det? Ny dag imorgon. Får fasiken ta och skärpa till mig rejält då.

Glad varje dag över att få sitta på min Valence.  Nionde året tillsammans . Och han utvecklas fortfarande ♡


Kommentarer
Lisa H :) säger:

Synd att det blev som det blev. Och synd att du är besviken. Lycka till imorgon!!

2015-02-13 | 03:22:54
Helena säger:

Ni är grymma ändå som kan gå in på en sån bana så tidigt på året! <3

2015-02-13 | 10:23:37
Anonym säger:

Du är så fantastiskt duktig!

2015-02-13 | 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback