__

Otroligt nöjd!

Jag är verkligen otroligt nöjd med Totte igår! Han skötte sig verkligen exemplariskt  och hoppade många väldigt fina språng. Inte en bom föll på träningen och han hoppar renare och renare språng hela tiden. Vi avslutade på 130 bana vilket han gjorde felfritt. Det tar tid med honom men han är verkligen en jättefin häst med stora kvalitéer som går att ta fram om man ger honom just tid. Jag var otroligt glad igår kväll efter träningen med honom.

Den andra unghästen jag red för första gången hade många stora kvalitéer i sitt språng och grymt bra psyke och mod. Massor med jobb att lägga på honom men jag resonerar att finns språnget så är det värt att lägga tiden. Finns många bra övningar för honom att arbeta med. Vi får se hur vi går vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback