__

Ska börja blogga igen

Jag har haft några riktigt intensiva veckor bakom mig med flytt till lägenhet och även flytt av alla hästar från min barndomsgård. Jag stortrivs och älskar min nya tillvaro och ser fram emot att få komma in helt i vardagen där. 

Hästarna går jättebra och de verkar verkligen trivas.  Min största oro var Valence då han bott i samma box på samma gård i nio år. Men så som det lyser i hans ögon just nu och så bra som han mår så är oron helt borta. Otroligt skönt och roligt! Callisto och Valence står i öppna boxar utan galler i en egen del av stallet så deras tillvaro har inte förändrats så mycket.  Det finns fantastiska hagar och träningsmöjligheter. Obegränsade ridvägar med kanonunderlag, klätterbackar, ridbana  gräsbana och ridhus.

Ska sätta fart på mitt bloggande igen,  jag lovar!

Kommentarer
Anonym säger:

Står du som inackprdering nu? :-)

2015-07-22 | 10:17:22
Anonym säger:

Hej. Ska eran gård säljas?

2015-07-22 | 14:38:35
Evelina Markgren säger:

Kan du inte berätta mer om var du står nu , varför du flyttade och hur din verksamhet kommer att se ut nu när du flyttat :)?

2015-07-22 | 15:18:49
Bloggadress: http://evi0627.blogg.se/
isabella säger:

Vart har du flyttat dina hästar och varför? :) Börja blogga igen!

2015-07-23 | 12:06:40
Erika säger:

Börja gärna blogga regelbundet igen! Varför flyttade du från gården? Hur många hästar/vilka har du nu? Är alla inackoderade? Varför såldes Ramius till en som rider 110-120? Måste betalat väldigt bra för att rida de klasserna med tanke på att du innan hade tackat nej till uppåt miljonbelopp för honom.

2015-08-04 | 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback