__

Highly motivated

Hej igen allesammans

Nu är kan tillbaka med bloggande och ska bli mer aktiv igen!

Att det är vår och sol nästan varje dag senaste veckan gör livet mycket lättare på alla sätt och det sprudlar lycka i kroppen. Men det är inte bara vädret som gör det!

Elmer har lämnat stallet och åkt tillbaka till sina ägare igen. De red lektion innan de åkte hemåt och det är så glädjande att höra hur stor positiv skillnad jobbet man lagt ner ha gjort. En stor klapp på axeln känns det som och det behövs ibland :) Fortsatt träning framåt ska vi också försöka få till , vore jätteroligt att få följa Elmer på nära håll. Han är en riktigt fin häst, det har jag alltid vetat.

Att välkomna nya hästar igen stallet som man själv valt ut bland ett stort gäng hästar är också otroligt motiverande Kloka hästar med bra ridbarhet och språng. Där arbetet jag lägger ner är utvecklande och roligt.

Dessutom går Valence och Ramius oförskämt bra just nu och att veta att jag har våren och en bit in på sommaren med fantastiska tävlingar är så jäkla roligt. Jag håller lite på Ramiusförsäljningen omedvetet just nu... Utomhus SM är ju inte så långt borta... Att få behålla min storhoppande vita prins en bit in i utomhussäsongen känns ju väldigt lockande...

Callisto har varit rejält inne i tonårsperiod varierat med fantastisk känsla . Men jag gav honom en veckas break efter ett hårt pass med mycket diskussion som jag till slut vann! :) ♡ 




Kommentarer
Anonym säger:

Hej Amanda! Roligt att du bloggar igen :) Fortsätt med det tycker jag! / Lisa H :)

2015-03-06 | 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback