__

Jag är fel person för den här sporten

Att sälja sina arbetskamrater, vänner, lagspelare och familjemedlemmar för att kunna skapa en ekonomisk plattform för framtiden och fortsatt satsning är ett oerhört svårt och sorgligt beslut. Hjärtat gråter. Det blir stora tomrum. Min uppgift blir att försöka göra det bästa jag kan för både mig själv och för min fyrbenta vän. En uppgift jag denna gång tycker att jag slutfört efter bästa förmåga genom många beslut och val.

Min fantastiska Ramius åker till sitt nya hem på torsdag. Tomrummet han kommer lämna efter sig är otroligt svårt att fylla.


Kommentarer
Anonym säger:

Åå, fina ramius! ❤️

2015-05-12 | 20:19:13
Anonym säger:

Just den egenskapen, kärleken till dina hästar, tillsammans med din otroliga talang och målmedvetenhet är det som kommer ta dig till toppen tror jag!

2015-05-12 | 20:52:57
Anonym säger:

Aj då, vad sorgligt!! Hoppas. att han kommer till ett bra hem och att det kommer kännas bättre för dig om ett tag..../ Lisa H

2015-05-12 | 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback