__

Den finaste hästen jag haft!

Idag var det Chucks tur att tävla på Sundbyholm för första gången. Han gjorde det med en äran! Felfri i både 115 och 120. Film och beskrivning kommer. Det är häftigt att känna hur vissa hästar verkligen trivs i större atmosfär och verkligen har ett tävlingspsyke. Chuck är tillsammans med Valence den absolut känsligaste hästen jag ridit. Men trots att nerverna sitter utanpå som jag brukar säga så är båda otroliga tävlingsindivider som bara blir mer fokuserade och faktiskt lugnare ju mer publik det är. Och större allvar och mer spektakulärt.

Oerhört stolt och glad över den här hästen. Förstår inte hur det är möjligt att jag har en så fin häst. Det är som en dröm.

Kommentarer
Jennifer säger:

Tycker det är så kul att följa duktiga ryttare som dig själv, ni bara skapar fantastiska tävlingshästar på rullande band! :D

2016-08-03 | 09:28:07
Anonym säger:

Chuck Bass alias "Mr Handsome". Han är en otroligt stilig kille. 💕

2016-08-11 | 08:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback