__

Mycket funderingar

Jag har verkligen fullt upp på dagarna just nu, men bara med otroligt roliga och bra saker! Försöker hitta en balans där jag hinner vara elitidrottare,  tränare och hinna med allt kring hästarna och samtidigt leva ett liv utanför detta. Något som verkligen blivit lättare nu när jag har stallhjälp. Nästa vecka får jag två nya som kommer arbeta i stallet med mig i veckorna från arbetsförmedlingen. En kille och en tjej, båda med hästvana och som har erfarenhet av arbete i stall. Så jag kommer verkligen kunna få hjälp att hålla stall etc toppfint, ha möjlighet att lägga ännu mer tid på hästarna och ändå ha mer tid över. Det kan inte bli så mycket bättre.

Var på payn jump i söndags. Quintin kändes otroligt fin och var felfri. Valence gick på vanligt tränsbett vilket inte var den bästa kombinationen när han dessutom var överladdad i början av säsongen. Men det blev väldigt bra matchning inför meetinget i Helsingborg i slutet av februari. Innan dess hinner vi förhoppningsvis även med en regional tävling i Strömsholm.

Jag funderar mycket på hur jag ska göra i vår. Siktet var att åka till Arezzo, Italien med Valence , Quintin och ev Callisto. Vore en häftig upplevelse och verkligen något jag längtat efter. Men det är otroligt mycket bra tävlingar hemma i vår och jag har så många hästar hemma som jag vill och måste hinna med också. Så jag måste verkligen fundera och bestämma mig.




Kommentarer
Anonym säger:

Åk till arezzo!😀😀

2016-02-09 | 16:35:46
Anonym säger:

Jag tror, tycker och hoppas att standarden på Sveriges tävlingar förtsätter att lyfta vilket jag tycker det har gjort den senaste tiden. Så jag tror absolut att tävlingarna här hemma har mycket att erbjuda också! Även om Arezzo skulle vara en riktig upplevelse det med såklart

2016-02-10 | 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback