__

Tävling på Strömsholm

Igår var årets första tävling. Valence, Callisto och Quintin fick följa med och alla tre fick starta en 130. 

Valence och Callisto var superfina. Fokuserade, hoppade mycket väl och gav en bra känsla. Valence känns fin inför Helsingborg. Callisto är min framtida superstjärna, han utvecklas och mognar hela tiden och det finns så mycket kapacitet i honom. Igår hoppade båda grabbarna helt fantastiskt på framhoppningen. Callisto gör mig lycklig i hela själen. 

Quintin hoppade mig 4+4 fel och bar lite springig och föll tillbaka lite i gammalt mönster vilket är tråkigt få han varit otroligt fin på payn jump och träning i vår. Tror att han behöver tävla ofta och variera klasserna. Bara att jobba på och hoppas att det lossnar. 


Kommentarer
Anonym säger:

Roligt! Film? :-)

2016-02-15 | 17:05:30
Anonym säger:

Hej. Har resonerar du till graman? Hade varit väldigt intressant o höra ett åsikt inlägg om detta? För jag har nog aldrig sett en enda bild eller film när du har graman. Du rider aldrig med det och isåfall varför mm?? Vore superintressant och höra din åsikt och resonemang kring detta :) film från tävlingen ?;)

2016-02-16 | 12:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback