__

Fart och fläkt

Här rullar det på i all världens fart. På dagarna i stallet med elever, otroligt mycket fina hästar, provridningar, mottagning av nya hästar etc. Håller dessutom på att fixa i ordning mycket i stallet och ändrar om för att få allt så bra, snyggt och funktionellt som möjligt! Har flera riktigt fina hästar hemma nu och väldigt många kunder som söker hästar, så det blir en spännande vår.

Fredag till söndag den här veckan bär det av till tävling i Borås med Valence och Quintin san.

I april sätter utomhustävlingarna fart i Sundbyholm igen, jag längtar! Dessutom skönt att kunna vara hemma på kvällarna och sova hemma under alla stora tävlingarna där. Det är lyx att ha en tävlingsplats på så hög nivå så nära hemifrån.
 

Kommentarer
Felicia Wallin säger:

Spara ett får till mig!! Jag kommer snart o hämtar den, så fort jag övertalat min föräldrar! ;)

2016-03-09 | 22:31:21
Anonym säger:

Har du några försäljningshästar hemma nu? Skriv gärna ett inlägg om du har det, du skrev tidigare om Monalisa, är den såld?

2016-03-10 | 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback