__

Lite sorg i hjärtat

Fantastiska Califf är numera Skånebo och kommer tävlas under ny ryttare. Vi satte 3/4 nollor i 130 under utomhusstarterna i Sundbyholm i år som 6-åring. Det har varit ett roligt samarbete där jag hoppat Califf hemma och sedan tävlat honom. Vi började tillsammans förra året få han bara hade gjort ett par starter året innan som fyraåring med sin ägare och sedan har vi satt nollor i 120 som 5-åring och nollor i 130 som 6-åring. 

Jag tror mycket på hästen och hoppas på att få se mer av honom i framtiden. Hans ägare har köpt en ny toppstammad treåring så samarbetet fortsätter nog även om jag inte har möjlighet att fortsätta med fantastiska Califf! 

Det är alltid tomt när en häst man tror på blir såld eller försvinner men jag är väldigt glad över tiden jag fick med denna underbara häst!



Kommentarer
Anonym säger:

Är han såld eller har ägarna flyttat?

2016-05-18 | 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback