__

Mycket på gång

Det är då mycket som händer just nu. På alla möjliga sätt, så det är full aktivitet på många plan. Men då är livet också väldigt spännande!
 
I helgen städades stallet ur, boxarna tömdes och vi har skrubbat och spolat med högtryckstvätt. Därefter målat och fått hjälp av killarna på gården med att laga diverse slitage i boxarna. Alla inackorderingar och fler har hjälpt till och allting går så fort och är roligt när man är många. Stallet besiktigades på onsdagmorgonen och hästarna har flyttat in i superfina fräscha boxar! Nu är vi redo för ett år till.
 
I helgen väntas tävling med My pleasure och Quintin san på fredagen i Norrköping. Tänkte åka på en liten tävling med unghästarna på lördag förmiddag och spendera resten av helgen hemma med en hel del provridningar och träning.
 
Nästa helg är det tredagars meeting i Norrköping med Valence och Callisto och då följer bästa Amanda med och vi ska bo hos några vänner till mig med hästarna. Blir som en liten minisemester. 

Nya hästar kommer och hästar säljs, full rullians vilket kräver mycket tid och planering men också är väldigt roligt.
 
Jag håller just nu på att göra en jätteknäpp sak. Väldigt spontant. Inte väl igenomtänkt alls. Men jag tror att man måste våga chansa och satsa i livet om man ska komma någonstans. Får se om det går i lås. Då får ni veta mer! 
 
Så glad över min ferrari. Chuck Bass på bilden. Vilken känsla jag får på den här hästen. Mycket arbete men det är så värt det!
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hur står du uppstallad med hästarna nu? :-)

2016-05-19 | 23:21:16
Anonym säger:

Hur står du uppstallad med hästarna nu? :-)

2016-05-19 | 23:21:17
Sanna säger:

Jätteknäpp sak låter himla spännande.. ;) Nyfiken!

2016-05-21 | 23:30:01
Bloggadress: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback