__

Stolt!

Jag kan stolt berätta att Nils och Ramius satte en dubbelnolla och placering i sin andra 140 tillsammans. Ett år har de nu varit ett ekipage och det har gått enormt fort i utvecklingen! Målet vi satte var junior SM och vi tyckte det var ett stort mål att sikta mot med tanke på hur lite rutin Nils hade innan och tiden det brukar ta att rida in sig på en häst även om hästen i sig har mycket rutin och är väldigt kapabel. Det här ekipaget är nu tillsammans kvalificerade till junior SM som går i Sundbyholm i sommar! Så otroligt stolt över min fd fantastiska Ramius och Nils!! 

Skulle ljuga om jag inte sa att det är svårt att inte sakna den här känslan ibland! Vi fick tre underbara år tillsammans, egentligen riktigt framgång sista året då vi nollade många 150 Grand prix klasser och tog flertalet placeringar i 150. Den enda häst jag köpt så grön vid så pass hög ålder, men jag ångrar inte en dag! Det blev en häftig resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback