__

Nya däck och redo för Flyinge

Nästa vecka åker jag till Flyinge för tävling i VW Grand Prix med Valence och Quintin san. Valence går 135, 150 och förhoppningsvis final 150. Det blir årets första inomhustävling. 

Quintin går 135, 150-debut och sedan 145. 

Älskar att tävla i Flyinge,  så det är verkligen något jag ser fram emot. 

Har inte så många tävlingar kvar i år. Har bestämt mig för att inte jaga säsongen ut i det sista.  Inomhus SM väntar i november.  Och en del andra mindre tävlingar. Annars prioriterar jag lite mer tid hemma för träning och uppladdning inför nästa år. 

Min fina lastbil har fått nya däck. En dröm att köra nu.

Kommentarer
Anonym säger:

Lycka till! :-)

2016-09-25 | 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback